denisenielsen

Alla inlägg under november 2013

Av denise nielsen - 28 november 2013 19:37

Jobbat heldag idag, tar ledigt imon så blir det julbord/personalfest i hstad imonkväll. Riktigt kul!
Är med Hampus nu & ska slå på supernatural. Pusssss

2 julklappar förhoppningsvis hihi

Av denise nielsen - 27 november 2013 19:04

Länge velat ha ett par ganska låga klackar, har börjat få ont i vaderna när jag använder alla höga klackar jag har tyvärr..
Får mkt finare hållning & ben i klackar så ville ha några bra. Dom kostade 400 men dom va på 50% så fyndade!!

Av denise nielsen - 27 november 2013 09:53

Idag tkr jag inte synd om mig Sj längre, var så upptagen med att tka synd om mig Sj att jag inte insett att jag själv sårat ngn jag bryr mig om, så fuck de, fela är mänsklig & förlåta gudomligt!
Ska ta 10:15 bussen t skolan, Sen blir de 4h jobb! Första jobbdagen sen fredags haha!

Av denise nielsen - 26 november 2013 21:11

allt gick från super till piss.

när man inser att man inte har ngra av sina gamla vänner kvar knappt.

inte blivit avhörd från en enda vän på denna veckan. (inte för att jag hört av mig heller)

en såndär kväll när man inser hur jävla ensam man är, vilket patetiskt jävla liv, minns inte senaste gången jag varit såhär deppig. tragiskt att tka synd om sig själv när man ser sina vänner umgås på fb/insta & undrar varför ingen frågat en. kanske är man så jävla tråkig att ingen orkar/vill?

jag har försvunnit från skolan 2 veckor & endast 2 vänner frågat vart man är/om man är i skolan. (bortsätt från klassen) 

det är rätt tragiskt, ibland undrar man ''undra om någon ens skulle märka om jag försvann'' hah, ah nu har jag ju svaret iallafall. då undrar man vad fan man har gjort för att förtjäna något sådant ? 

det slog mig som ett basebollträ i huvudet. som en kniv i hjärtat, sen en fucking avskuren hälsena. ungefär så kändes det, 100 gånger om.

imon blir de skolan & låtsas som ingenting.

det finns en guldkant på allt, så antar att det är att man vet vilka som bryr sig, elr rättare sagt vilka som inte bryr sig. så mkt tårar varje dag sedan söndags, har inte vetat varför men nu gör jag det, önskar att jag inte viste.


 

Av denise nielsen - 26 november 2013 20:25

först vill jag säga förlåt för det tog så långtid, akn inte denhär bloggsidan så bra så viste inte ens hur man såg att man fått kommentarer!



:*

Tisdag 12 nov 15:16

hur ofta umgås du med din pojkvän? 
umgås ni jätte ofta eller lägger ni mycket tid på vänner också?
undrar om det är normalt att ens partner umgås mycket med vänner på veckorna och ibland på helgerna, och träffas när det finns "tid" typ? är det något att vara orolig över eller är det bara gilla läget. 
Min kille kräver ganska mycket egen tid och kräver att få den luft han behöver, så jag inte "kväver" honom. För vi har haft ganska mycket bråk och problem de senaste månaderna haha.

 
svar: Jag & Hampus umgås 1-3 gånger i veckan, oftast 2. & så har vi nästan alltid haft de, folk brukar reagera över hur lite det är, det kanske är anledningen till att vi varit tsm så länge ?  man hinner aldrig ''tröttna'' på varann. vi pratar istortsätt telefon varjedag, även om det bara är ett par minuter.
jag är också med mina vänner på vardagarna ibalnd mer än med hampus, det beror delvis på att vi alla bor i atorp, men så är det iallafall! 
jag tror inte att de är ngt att vara orolig över, detta är mitt första förhållande så vet inte hur bra jag är på att ge tips menmen!
jag hade berättat hur jag känt helt enkelt & om han tkr du är ''jobbig'' som vill va med hnm mer så kan ju hen dra åt helvete faktiskt, det är så jag tkr iallafall! :)
de va nog inte så mkt till hjälp, men dr.Phil gav det ett försök iallafall!
Puss på dig

Av denise nielsen - 26 november 2013 20:20

så nu är julklapparna färdiga till mamma, pappa, lars, minnka, alla syskon, amanda, hampus, julklappsspelet & mig själv hahahahah! 

inslagna är dom oxå allihopa, en sak mindre att t'nka på iallafall! imon blir de skola igen & ta tag i mitt liv lite.

PUSS


just nu (HAHAHHA):

 

Av denise nielsen - 26 november 2013 18:21

& julmusik dunkas på högsta volym!

Ovido - Quiz & Flashcards