denisenielsen

Alla inlägg under april 2014

Av denise nielsen - 30 april 2014 14:56

Klippt 5 cm nu, mycket, väldigt mkt behövligt, minns inte sist jag klippte mig, över ett år sen. Har Ftf inte haft såhär långt hår på 5-6 år även nu när jag klippt mig med haha så ah. Vet inte om jag ska spara de elr fortsätta klippa de passar inte så bra i långt hår längre känner jag! Men vi får la se.
Har färgat utväxten med, ska ner och skölja ut de om 5 minuter!
Ah de va la de jag har att säga. Ska inte till sigges ikv iafl ska va med Jesper senare iafl & imon blir de Helsingborg och är borta 3 nätter, ska bli skönt att komma iväg lite och shoppa & bara njuta!
Puss

Av denise nielsen - 27 april 2014 20:11

Sådärja, änu en helg över, inte gjort ngt alls samtidigt som jag knappt haft en lugn stund haha. Idag vaknade jag fucking 9, gick ut på en lång & mkt svettig pw, solade ett par timmar, gick med Jesper t gläntan & jobbat!
Ska nog snart ut en stund igen.

Fått spellistan till 1D konserten alla mina favorit låtar utom 2 spelas, så jävla cp nöjd!!!!
Ingen skola imon, har drink and drive på min enda lektion så fuck that! Blir jobb heldag imon, kan inte fatta att jag seriöst får över 12k nästa månad i lön, lagom till sommaren, sjukt jävla gött!!!

Tar lov en vecka tidigare än alla andra för sticker till Eskilstuna till min syster & är där innan konserten, nära & bra t Sthlm, love life justnu!!!!

Av denise nielsen - 25 april 2014 06:43

Sov med Amanda i tisdags, va vid gläntan & satt där någon timma, kolla film & åt chokladpudding, mys som vanligt :')
I onsdags hade jag en utav dom sämsta dagarna på länge mkt tårar & utbrott!
Igår jobbade jag, skola & sen va jag med Jesper.
Nu ska jag t jobbet närsom, slutar 1 dock så hänger jag med Hampus hem!
Tänkte ba uppdatera er om vad som hänt på senaste tiden!

Av denise nielsen - 19 april 2014 23:53

Jobbat 12-20, gått en svettig pw, duschat, fixat lite & först nu har jag slagit mig till ro i sängen!
Ska kolla på awkward & bara dö, mina ben gör lagom ont!
Puss

Min hund har så mkt dubbelhakor att de ser ut som en lejonman hahah...

Av denise nielsen - 18 april 2014 18:35


Niall & Liam, jag döööööööör bara drygt 50 dagar kvar så får jag se dom live!!!!!!!!!! <33333333333333333

Ovido - Quiz & Flashcards