denisenielsen

Alla inlägg under augusti 2014

Av denise nielsen - 31 augusti 2014 21:31

ska försöka skriva en random ''confession'' om dagen, lite svårt att förklara men de märker nu ju, tilomed gjort en kategori för de! 


dagens confession: min vänster fot är en hel storlek större en den höger, ena är i 38 & andra i 39 så brukar få ha en sula i ena skon, beroende på vilken sko det är! 

 



Av denise nielsen - 31 augusti 2014 12:42

Hahahahah jag dör lite, synd att jag inte kan skylla på överflödigt nackskinn jag med!!

Av denise nielsen - 30 augusti 2014 23:22

jag måste bara säga att hundar är nog den bästa skapelsen som evolutionen gjort. eller ah, vargar då eftersom alla hundar härstammar därifrån. de finns inte så mkt som en smula ont i dessa underbara varelser.

när jag ser videor på hundar som blivit felbehandlade dör någonting inom mig varje gång, jag kan sitta & gråta tills jag spyr många gånger. jag älskar alla djur (utom katter) & inget djur i hela världen förtjänar att bli felbehandlade, absolut inte katter heller trotts att jag inte gillar dom & dom gör mig illa till mods, men jag vill påstå att hundar är de djuret som är godast, ingen hund som inte blivit felbehandlad eller har något slags fel i huvvet skulle aldrig göra en människa något ont & hade jag fått tag på en person som slagit eller dödat en hund skulle jag spendera resten av mitt liv i fägelset med ett leénde på läpparna bara för att få döda den människan.

min bästa vän i hela världen råkar faktiskt va min hund Rocky, jag mår dåligt utom honom & när jag lämnar hemmet i mer än 2 nätter blir han deprimerad, vi kan inte vara utan varann, vi sover tillsammans, vi kollar film tillsammans vi gör allt tillsammans & jag hade tagit en kula för honom, bara tanken på att han inte kommer finnas i mitt liv föralltid får mig att vilja spy. jag är ingen människo person, när jag mår dåligt ringer jag inte en vän utan jag ligger bara & gråter bredvid min pussande chihuahua & det är de enda jag behöver & han lämnar aldrig min sida försen jag slutat gråta.

jag kan knappt bärga mig tills jag får börja plugga vidare inom hundar, om jag inte tar ett sabbats år så kommer jag skaffa en till hund nu i sommar som jag kmr ha i skolan (rocky är för gammal).

de flesta människor längtar tills att få gifta sig & skaffa barn, jag däremot kan inte vänta till jag har mitt hus på landet med en massa hundar, kanske starta ett eget hundpensionat, vad vet jag, men en sak som är säker är att jag kmr aldrig leva ett år utan en hund vid min sida! 


             

 

trotts att min hund går minst en mil i stortsätt varje dag & är jätte musklig har han ett sånt otroligt överflöd av nackskinn så att de ser ut som en jätte dubbelhaka haha! 

Av denise nielsen - 29 augusti 2014 14:18

Den understa är MIN bild som JAG tagit på hnm #stolt

Btw så kom jag på att jag ljög igår åt faktiskt wokade nudlar igår ifall ni undrar (Y)

Av denise nielsen - 28 augusti 2014 21:04

Jobbat halv 7-3 (utan lunch) idag, kom hem tog en riktigt sjukt rask pw med mamma i en timma, inget spring idag pga febern, har riktigt ont i mina ben nu men de känns bra, aldrig varit så nyttig som denna veckan, smoothies, massa morotssoppa & ägg. Ingen pasta, åt dock potatis en gång i skolan men de är klart att man ska göra, gillar inte pasta så mkt så de gör mig inget! Plus att jag är inne på min fjärde rökfria dag nu, inte så mkt som ett enda bloss har jag tagit, riktigt stolt över mig sj!
Imon blir de jobb till 1 sen drar jag till älsklingen för mys, på lördag vet jag inte vad som händer blir nog bara lugnt!

Av denise nielsen - 27 augusti 2014 20:08

jag sprang idag, jag fucking sprang & jag kan säga att 5-6 år av rökning har satt sina spår! dessutom har jag feber upptäckte jag nu, en grad men endå, kanske inte va bästa dagen att springa på haha. haft praktik idag, ledig imon & fredag fick vi veta med nu så blir jobb då med om jag klarar av de & inte mår allt för dåligt.

nu ska jag kolla på sista pll. puss :* 


  

okej att mamma är mkt mindre än mig men ser ut som en jätte jämte henne i min enorma arbets tshirt haha


<3

Av denise nielsen - 26 augusti 2014 17:55

Av denise nielsen - 26 augusti 2014 16:01

Ovido - Quiz & Flashcards