denisenielsen

Alla inlägg under oktober 2014

Av denise nielsen - 13 oktober 2014 19:58

Wäää skolarbetet tar aldrig slut, jul närmar sig börjar så julklappsnojja, känner mig allmänt stressad, usch!
Tiden går så läskigt jävla fort, det är 8 månader kvar tills studenten, 6 månader tills jag är fucking 20, & 10 veckor kvar tills jul, Holy fucking fuck!
Jag börjar bli gammal as fuck..

Av denise nielsen - 12 oktober 2014 08:49

Världens bästa pojkvän tar mig på one directions nya film idag!! Lycklig!!!!

Av denise nielsen - 8 oktober 2014 19:16

Locktång* från remington, går upp till 140 grader, tjock "järnpinne" vet inte exakt omkretsen men den största iallafall, vet inte vad jag ska skriva mer haha men hoppas de hjälpte!

Av denise nielsen - 8 oktober 2014 19:07

Känns bra & förjävligt, men de behövdes verkligen, topparna va så jävla risiga & tunna, tjockt & friskt igen iallafall!


förebild:

Efterbild:

Av denise nielsen - 6 oktober 2014 19:04

Den sista är min bild från konserten hehe, kan inte fatta att jag inte ens viste vad denna vackra människa hette när jag tog den bilden!

Ovido - Quiz & Flashcards