denisenielsen

Alla inlägg under mars 2014

Av denise nielsen - 30 mars 2014 11:51

Vaknade hos Hampus. Va hemma vid halv 5, satt i solen någon timma med mor sen duschade jag & fixade mig, stack till Ebba med issa, sen till iza, satt där med Ebba issa iza hanna Paulina & Nadja & Sara en stund, stack till hotellet & träffade lite folk. Efter de slutade min kväll tyvärr för min skjuts skulle hem. Hade gärna hållt på ett par timmar till för hade riktigt roligt, menmen!
Blir en riktig lat bakis dag idag som jag känner justnu haha, vi får la se!

Jätte äcklig & ful fyllebild från igår ja, im working dat dubbelhaka!

Av denise nielsen - 29 mars 2014 20:45

Av denise nielsen - 27 mars 2014 22:37

När man gör blommor av ståltråd & nagellack, som för övrigt är cp svårt hahahahaha, tidsfördrivande som fan iafl..

 


Av denise nielsen - 27 mars 2014 13:53

Planerar nästa justnu :)

Av denise nielsen - 25 mars 2014 19:59

hola amigos! 

sov 14-15 timmar inatt, så jävla behövligt haha, mår mkt bättre idag trotts att jag känner mig lite febrig! 

kollat film, gått en lång pw, varit hos mormor & ätit våfflor, lagat spenatsoppa & nu sitter jag här. vill så gärna ut & gå med Jesper men de öser verkligen ner ute så blir nog inget av de ...

ska bara dega framför datan/tv'n resten av kvällen!

PUSS


Kommentar till Love is an open door.

 
Ingen bild

Aaaa

Måndag 24 mars 21:19

Hur är det mellan dig och Hampus nu?:) ni gjorde väl slut förut osv? :p


sv: ja de gjorde vi i drygt 2 veckor, men de tog bara ett par dagar innan vi va igen.

det är super bra tackar som frågar :D 


 

bästa känslan i världen! 

Ovido - Quiz & Flashcards