denisenielsen

Alla inlägg under juli 2014

Av denise nielsen - 26 juli 2014 14:38

Hel perfekt att man fick lön igår! Beställt en ny locktång eftersom jag gjorde mina på bilderna under med min plattång & dom höll knappt en timma & äntligen har jag fått tillräckligt långt hår för locka :D
Packat klart helt inför turkiet, lyckades hålla mig på 17,5kg (Max är 20) så nu får jag bara köpa för 2,5 kg men de ska jag nog klara!
Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Absolut ingenting, slappat & ni som följt min blogg ett tag vet hur jag känner för solen, så har undvikit den dom sista dagarna så jag kan klara av den i turky :)
Puss på er!

Hittade denna lilla bebisen igår utanför härlig!!

No words needed

Av denise nielsen - 26 juli 2014 14:27

Wow detta va skillnad från kommentarerna jag brukar få & de gjorde mig jätte glad!
Helt plötsligt kom blogglusten tillbaka en del!
Tack så jätte mycket fina du <3

Av denise nielsen - 25 juli 2014 14:06

Dåligt humör, skulle varit hemma dom sista dagarna & umgåtts & sagt hejdå till familjen men så blev de inte riktigt.
Är hos Hampus nu, legat vaken i över 2 timmar & försökt få upp honom men de går ju för helvete inte -.-
Turkiet om 2 dagar nudå!

Av denise nielsen - 24 juli 2014 15:27

Som sagt va Amanda & Anton här i tisdags vi lagade mat, drack & hade de trevligt! Somnade typ vid halv 4.
Idag ska jag hem & börja packa för Turkiet redan nu haha, vill absolut inte glömma något!
Bara slappat dom hör dagarna & tagit en paus från solen!
Puss

Av denise nielsen - 22 juli 2014 14:09

Sandra har många av bilderna, kmr mer! :)
Är hos Hampus nu, precis duschat & idag kmr Amanda & Anton hit & då blir de alkohol & grillning sen sover dom nog här! :D

Av denise nielsen - 14 juli 2014 12:00

Bilderna är tagna av mig utan en som är av Sandra!

Av denise nielsen - 13 juli 2014 22:31

Åkte vid 9 imorse, va framme & inchekade halv 2 slog upp förtältet packade upp osv, dåligt väder idag & imon sen ska de bli fint som de ser ut nu iafl. Jag & mor ska ner till den varma bubbelpoolen när vi vaknat imon, är cptrött redan så ska nog sova snart eftersom vi har äckliga barn till grannar lär jag ju vakna vid 7 imon -.-

Av denise nielsen - 10 juli 2014 15:02

Precis vad jag behöver när man mår piss, bli invaderad av obeskrivligt söta igelkottar!!! Riskakor, mjölk & nötter bjöds de på & en åt ur min hand!!!!
Sen höll jag en i en filt, ååååh!!

Ovido - Quiz & Flashcards