denisenielsen

Alla inlägg under februari 2014

Av denise nielsen - 28 februari 2014 23:11

vaknade idag hos min älskling som fyllde 20 igår! han har redan fått min pressent så igår blev de bara mys & tacos! 

va hemma idag vid 4-5, har inte gjort mkt, fixat om mina naglar, äntligen börjat få in de, dessa är nog de bästa hittils får hoppas att dom ohåller mer än 5 dagar denna gången! 

orkade inte med höganloft idag, bara tagit de lugnt hemma, imon blir de dock fest hos manni & på söndag kommer Sandra hit!! ska bli sjult roligt :D 

ne men ska nog ta en dusch och krypa ner i sängen till the originals!

pusss


 

ååååh så bruna! :(


Av denise nielsen - 26 februari 2014 17:20

hola amigos, trotts 2 nätter med mycket lite sömn känner jag mig ovanligt jävla pigg.

igår hade jag körlektion, va i vmo & i skolan, va hemma vid 5 typ så kom amanda till mig, vi lagade spenatsoppa så jävla gott, fixade hennes naglar, gick promenad & bara tjatade typ.

va i köket i skolan idag, va hovmästare med angelica, drygt men endå okej! 

hemma 3, gick en runda med mor & nu sitter jag här & vet faktiskt inte va jag ska göra. Duy ville powerwalka idag så blir kanske de senare! 

tar iafl helg nu för är ledig tros & fre, görr för moi! 

puss


 

Av denise nielsen - 25 februari 2014 18:57

Av denise nielsen - 24 februari 2014 20:50

Testade en sån här jävel för första gången någonsin, not impressed!

-

Av denise nielsen - 24 februari 2014 14:56

Av denise nielsen - 23 februari 2014 03:29

Råd nyss från ngn fest vid skoutstugan i gvd. Väntar på skjuts

Av denise nielsen - 22 februari 2014 21:12

Typ 100 helgen i rad jag är hemma, gråtandes som vanligt medans alla festar #tyckerextremtsyndommigsj

Av denise nielsen - 22 februari 2014 17:34

Fick mitt nagelset idag!!! Hahah och ett till är påväg t mig hehehehe. Om inget händer ikv vet jag ju vad jag ska göra iafl!

Ovido - Quiz & Flashcards