denisenielsen

Alla inlägg under maj 2014

Av denise nielsen - 29 maj 2014 21:13

Jag dör så liten Hahahah

Av denise nielsen - 29 maj 2014 09:12

Väcker en för man behöver kissa, lägger sig & myser istället!

Av denise nielsen - 27 maj 2014 17:40

..tills ledighet!!! Har jobbat som en idiot på sista tiden & börjar bli så jävla trött på de så ska baaaara ligga hemma onsdag & torsdag. Så jävla underbart. Mysa med älsklingen & va allmänt lat.
Jobbar faktiskt bara 7-12 imon så har de inte så jobbigt då heller hehe.
Är dödstrött i hela kroppen & huvet & så jävla otaggad för gisledagarna så de är sjukt.. Pissväder & förra sög så jävla hårt! Aja vi märker la hur de blir!
Puss

Av denise nielsen - 25 maj 2014 21:18

Årets första tanlines åtminstone!

Av denise nielsen - 25 maj 2014 14:27

Direkt jag vaknade gick jag & köpte blommor till mor & ett mobilskal fick hon som jag köpt innan, legat ute i solen 3 timmar nu & fixat tånaglarna & bara njutit av min enda lediga dag denna veckan!
Livet är rätt härligt alltså

Av denise nielsen - 24 maj 2014 21:04

Jobbat 40 timmar, varit i skolan 2 dagar & skrivit 6-7 skoluppsatser / uppgifter. Skulle bara ta de lugnt med älsklingen igår men slutade med att vi satt & drack med Alexander & Max!
Drack 2 cider så va inte precis full haha men vi hade trevligt :)
Jobbat 8h idag & nu äntligen ligger jag i min säng & bara slappnar av & de känns helt jävla underbart!
Helt klar med skolan för terminen, precis fått lön, kommer i ett par byxor igen som jag inte ens minns när jag kunde ha senast, 13 dagar kvar tills Eskilstuna & exakt 3 veckor tills one direction!!!!!
Livet är så jävla underbart justnu att jag inte finner ord för de!
Nu ska jag bara njuta.
Puss

Av denise nielsen - 22 maj 2014 23:11

Jobbade 7-15 utan rast, sen hem en timma, stack till Amanda direkt, tog med Rocky & vi satt typ ba ute i solen.
Vid halv 8 åkte jag Amanda Ebba & Miranda till gläntan med mat & fika satt där ett par timmar & bara pratade skit & hade mysigt!
Bra dag :)
Imon blir de 6h jobb sen vmo sen till Hampus för mys. Blir nog att jobba ett par timmar i helgen eftersom inget annat händer & de ska va fult väder utom imon!
Puss

Mitt mästerverk -.-

Ovido - Quiz & Flashcards