denisenielsen

Alla inlägg under september 2014

Av denise nielsen - 29 september 2014 23:16

Av denise nielsen - 26 september 2014 23:47

Imorn blir de födelsedagsfest hos Amanda med temat glamour. Vilket innebär att jag blir påtvingad en klänning, usch!!!
Har med mig andra kläder fall jag blir för obekväm!
Såhär va de iallafall tänkt

Älskar min nya locktång, andligen får jag ha stora & fina lockar!

Av denise nielsen - 23 september 2014 18:50

Om 20 minuter sticker jag t bambu med Amanda, Ebba, Angelica, Nikolina & manni!

Av denise nielsen - 15 september 2014 18:48

Lovisa blir 18 imon så alla från klassen ska baka ngt, kan verkligen inte baka så fick bli vaniljbollar/svennebollar

Av denise nielsen - 14 september 2014 20:22

haft en svacka nu på senaste tiden men känns att jag är påväg upp ur den äntligen! 

vad har jag gjort i helgen ? jo jag har pluggat en hel del, varit med hampus, varit hos pappa med mina syskon & rocky en natt & jobbat lite. så har gjort en del pratiska saker iallafall & de känns bra! har hela veckan planerad redan.

måndag - förbereda mitt tal ordentligen för tisdagen.

tisdag - va med min älskling

onsdag - fuktionär på frilufsdag sen jobb

torsdag - -II- 

& helgen ser oklar ut änslänge så är rätt upptagen nu faktiskt & de är bra, mindre tid för dåliga tankar! 


hade spex i fredags, jag & min klass va olika turister & flygvärdinnor eftersom de har till linjen att göra, jag va en explorer, lovade mig själv att aldrig i hela mitt liv ta på mig ett par hunter stövlar men de löftet är brutet nu haha! 

   

Av denise nielsen - 11 september 2014 22:49

Dat frisyr hahahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards