denisenielsen

Alla inlägg under januari 2014

Av denise nielsen - 31 januari 2014 21:47

haha fan vad emo de lät! ne men orkade inte med högis idag, eller alkohol för den delen heller.

varit & träffat min älskade småsyskon, pappa & minka! sjungt one direction & tvingat pappa lära sig dom på gitarr hahahah. tog även med en gitarr jävel hem, behöver mer än en hobby, speciellt på helgerna känns de som! lov nu snart med, så vi får la se alltid velat kunna spela gitarr!

nu sitter jag iafl i min säng, laddar ner de sista avsnittet på american horror story för denna säsongen!

blir att plugga lite körkört också.

imon elr söndag ska jag & hampus t halsmstad på bio & äta på restaurang eftersom vi varit tsm 1,5 år på måndag! 

PUSS


 

16åriga jag, jävla massa hårfärgsbyten haha


Av denise nielsen - 30 januari 2014 15:35

[Bild]

Av denise nielsen - 29 januari 2014 22:04

1. Vem är din bästa vän? amanda, hampus, jesper & kim tror jag! 
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? vita
3. Vilken färg har du på din BH just nu? vit
4. Vilket är ditt favoritnummer? 4
5. Vad var det senaste du åt? glass
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? rosa, de vet du 
7. Hur är vädret just nu? förjävligt
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? sandra! 
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? ögonen tror jag 
10. Do you have a significant other? ?
11. Favorit TV-program? finns otroligt många
12. Har du några syskon? japp 4
13. Längd? 1,63
14. Hårfärg? mörkbrun/ljusbrun
15. Ögonfärg? gröna! 
16. Använder du kontaktlinser? nee
17. Favorit högtid? jul, absolut!  
18. Favorit månad? juni
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? dum fråga haha

20. Vilken var den sensate filmen du såg? this is us <3 
21. Favoritdag på året? jul, födelsedag & dagen man jobbat klart på sommarlovet 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? ja haha, kommer nog aldrig hända 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? en sekund kanske hah 
24. Kramar eller kyssar? Kramar
25. Choklad eller vanilj? choklad  
26. Har du tattueringar? ja, 4
27. Vad lyssnar du på just nu? amandas smsande & tvn
28. Är du kär i någon kändis? Naill Horan <3
29. Vilka böcker läser du just nu? ingen atm

30. Piercingar? " i naveln, tungan & bröstvårtan
31. Favorite movies? insidious 3, 8 mile, exam, american history x mm..
32. Ditt favoritfotbollslag? haha inget 
33. Vad gör du just nu?listan
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? smöriga & saltade 
37. Hundar eller katter? hundar utan tvekan
38. Favoritblomma? rosa rosor 
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? har jag nog ahah 
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? a 3 
41. Har du älskat någon nångång? ofc 
42. Vem vill du träffa just nu? naill
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? ja haha
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? nä
45. Gillar du att flyga med flygplan? helt ok! 
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? 2, sen håller jag om en!
48. Saknar du någon? ja
49. Lyssnar du på radio? jobbet ibland & bilen
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? oja

Av denise nielsen - 29 januari 2014 20:02

va nere i restaurangen idag i skolan, bufféansvarig & i disken med Lovisa.P stod med & pratad om 1D heheheh.

åt as god mat sen! amanda hängde med mig hem & vi har inte gjort mkt idag, kollat på this is us för typ 4e gången & PLL. vi ska snart trottsa vädret & ge oss ut på en promenad sen till ica!

fick veta att de va friluffsdag nästa ons, eftersom jag inte har idrott är jag ledig! så tar lov på tisdag hehehehe, underbart! 


 

Av denise nielsen - 28 januari 2014 21:18

gick nyss hem från kim i snöstorm haha kunde göra en snöboll av de jag hade i håret typ haha. tog iafl en varm dusch när jag kom hem. ska plugga lite körkort & kolla vampire diaries tänkte jag. ett av mina nyårslöften va att ta körkort innan sommarlovet så då får man väl hålla det! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards