denisenielsen

Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

best i ever had, hips don't lie

Av denise nielsen - 5 maj 2014 22:22

hola amigos, kan ju meddela att idag har jag endast ätit spenatsoppa, behöver en ''detox'' efter dagarna i helsingborg & jag har snart pluggat i 3,5 h, har aldrig någonsin hänt innan. känner ba att när jag tar semester om en månad vill jag känna mig nöjd med detta läsåret, inga F (utom italienska hehe) 

jobbat 4h idag & gått en långrunda med jesper. det är typ de jag gjort & kollat på glee.

imon blire iallafall skola, hinner ju plugga där eftersom de enda vi fucking gör på lektionerna är att stirra på en datorskärm elr kolla på meningslösa serier (Y) 

har inget mer att säga förutom att jag döööööööööör så mkt jag längtar till 1D konserten, få se dessa underbara människor jag blivit så besatt av, fyfan vilken obeskrivlig känsla & stå långt fram med, förhoppningsvis längst fram!!! åh blir så jävla uppspelt ba jag tänker på de! 

PUSS


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denise nielsen - 23 november 2014 09:10

älskar den!!! en utav mina top 5 av deras musik videor & alla ser helt perfekta ut som vanligt! men det dröjer nog innan dom lyckas göra en som är bättre än steal my girl!     ...

-

Av denise nielsen - 16 november 2014 10:02


The worst kind of pain is when you have 2 smile just 2 keep the tears from falling. ...

Av denise nielsen - 11 november 2014 12:55

..så jävla bra låt, old but gold! Sara Löfgren – Starkare   sitter i skolan justnu & har svenska, gör inte ett skit för läraren är inte här som vanligt när man behöver hjälp :) på torsdag blir de iallafall natinella i Svenska, elr ah, för...

Av denise nielsen - 4 november 2014 19:26

Kan inte fatta att de är vinter nu, hade på mig min vinterjacka idag för första gången, kändes as wierd! Ligger i sängen nu & kollar på awkward & pluggar, praktik imorgon så de blir att sova tidigt ikväll! ...

Av denise nielsen - 3 november 2014 20:49

är så jävla taggad på livet atm, jag & min syster fick VIP biljetter till one directions konsert i sommar!!! trpr inte riktigt ni förstår hur många som ville åt dessa biljetter & vi va 2 av de få som lyckades!!! så kommer ha early entry, så jävla göt...

Ovido - Quiz & Flashcards