denisenielsen

Alla inlägg den 11 november 2014

Av denise nielsen - 11 november 2014 12:55

..så jävla bra låt, old but gold! Sara Löfgren – Starkare


sitter i skolan justnu & har svenska, gör inte ett skit för läraren är inte här som vanligt när man behöver hjälp :)

på torsdag blir de iallafall natinella i Svenska, elr ah, förberedelse inför nationella men endå en stor del av betyget så är rätt lagom nervös faktiskt, blir att studa som fan både idag & imorgon! 

varit hos pappa i fredags & träffade småsyskonen, sen va jag med Amanda på kvällen & käkade tonvis med godis & glodde film bara sen åkte jag till hampus & har varit där tills imorse när han körde hem mig innan jag skulle till skolan! 


Aldrig känt mig så stressad som jag gör justnu faktiskt har så jävla mycket jag måste göra & mer som staplas på den dagen varje dag känns de som så vill inget hellre än ha julledigt nu, behöver akut vila min hjärna & bli av med stressen innan de går för långt! 


     

3 av mina favvisar på mig & kära lillebror! 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards